Współcześnie w sieci, w związku z dużymi potrzebami firm zajmujących się marketingiem, nie brak zarówno indywidualnych copywriterów SEO, jak również i różnych, zrzeszających ich agregatów. Na tle tych wszystkich możliwości zdecydowanie wyróżnia się portal seoTXT.pl, i to zarówno w perspektywie zlecającego, jak i wykonawcy.

Nie jest sztuką zlecić komuś do napisania kilkanaście tekstów – problem pojawia się wówczas, gdy teksty te nie są dobre pod względem jakości czy są realizowane nieterminowo. Z kolei copywriterzy nierzadko skarżą się na niejasne zasady współpracy, opóźnienia w płatnościach czy nawet ich brak – a więc realne straty dla budżetu freelancera. Te wszystkie wady likwiduje system dostępny w serwisie seoTXT.pl.

Profesjonalne wykonanie

Podstawową, istotną dla zlecającego sprawą jest to, że żaden z copywriterów nie zapisał się do systemu samodzielnie – każdy musiał przejść odpowiednią weryfikację, która sprawdzała jego terminowość, jakość napisanych tekstów oraz umiejętności. W ten sposób konkretni wykonawcy byli przypisywani do określonych stawek, ale również i rodzajów tekstów, z którymi dobrze sobie poradzili. Dzięki temu wobec każdego copywritera, który ma problem z realizacją, mogą być wyciągnięte konsekwencje. Najważniejsze dla zlecającego jest to, że termin wykonania tekstów jest określony z góry i znany mu od początku. Jeśli nie dostanie tekstu w terminie – zapłaci za niego jedynie 20% ustalonej kwoty z cennika. Wystarczy więc doładować konto z atrakcyjnym przelicznikiem 3 punkty = 3 złote netto, a potem zacząć zlecać teksty w wygodnym, intuicyjnym systemie internetowym. Dla osób posiadających firmę faktury VAT generowane są praktycznie od ręki.

Zdecyduj, kiedy i ile pracujesz

System seoTXT.pl nie pozostawił na lodzie również copywriterów. Teraz mogą liczyć na regularne, jasne rozliczenia według systemu, do którego cały czas mają wgląd – widzą, ile zleceń jest zrealizowanych, jaka będzie cena za dane zlecenie, a każda kolejna kwota wypłaty jest zapisywana w systemie. Wygodą jest możliwość rozliczenia się zarówno na podstawie umowy o dzieło z rachunkiem, jak również i wystawianej przez wykonawcę faktury. W portalu można brać udział w dwóch rodzajach zleceń: klasycznym, w którym teksty zlecane są właśnie konkretnie danemu wykonawcy przez zadowolonego klienta, a także automatycznym, poza kolejką podstawową – te teksty mają priorytet wykonania i zazwyczaj dostępne są w ramach konkretnych projektów, które copywriter wcześniej akceptuje.

Triki, które pomagają

Istnieje kilka pomocnych funkcji wprowadzonych przez serwis, aby ułatwić jego działanie. Pierwszy z nich to system oceniania, w ramach którego copywriter zdobywa kolejne punkty do swojej średniej oceny – pozwala on docelowo trafiać do większej ilości klientów dzięki odpowiedniej średniej. Niezwykle wygodny jest również system komunikacyjny polegający na pisaniu wiadomości między wykonawcą a zlecającym – pomaga w uściślaniu zadań. Obie strony są również oznaczone numerkami, dzięki czemu łatwiej jest zapamiętać, któremu copywriterowi chcemy zlecić teksty; jednocześnie chroni to przed nieuczciwą konkurencją.


Write A Comment