Rekrutacja pracowników: dlaczego tak istotny jest pozytywny wizerunek firmy?

Rekrutacja pracowników: dlaczego tak istotny jest pozytywny wizerunek firmy?

Dobry personel jest na wagę złota: z pewnością wie o tym każdy, kto w ciągu ostatnich kilku lat rekrutował nowe osoby do pracy. Obecnie bezrobocie w dużych miastach spadło do zaledwie kilku procent, co znacząco wpływa na przedsiębiorców. O pozytywnym wizerunku firmy można mówić w wielu kontekstach, jednak to, w jaki sposób poszczególne grupy zawodowe…

Skuteczny marketing szeptany – jak osiągnąć sukces?
|

Skuteczny marketing szeptany – jak osiągnąć sukces?

Nie ulega wątpliwości, że skuteczny marketing szeptany pozwala dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców, promując wśród nich korzystny wizerunek firmy oraz wywołując bardzo dobre skojarzenia z marką. Kluczem do odniesienia sukcesu jest jednak zrozumienie zasad, jakimi rządzi się marketing szeptany – na czym polega tzw. etyczne szeptanie i jak robić to skutecznie? Wypaczenie idei marketingu…

Linked in
|

Reklama na LinkedIn: hit czy kit?

Praktycznie każda kampania marketingowa prowadzona jest przy wykorzystaniu Google, Facebooka czy też Twittera – zastanawiałeś się jednak kiedyś nad reklamą na portalu LinkedIn? Czy reklama umieszczona właśnie tam może być skuteczna? Dziś spróbujemy odpowiedzieć sobie na to i kilka innych pytań. Zaczynamy! LinkedIn, a kwestie marketingu internetowego LinkedIn to aktualnie najpopularniejszy serwis zrzeszający profesjonalistów z…

RTM
||

Real-time marketing — Czym jest i dlaczego warto go wykorzystywać?

Real-time marketing to jedna z oryginalniejszych strategii reklamowych. Nie jest ona szeroko i popularnie stosowana np. przez małe i średnie firmy lub osoby prywatne — co jest dużym błędem. Marketing czasu rzeczywistego ma bardzo duży potencjał reklamowy oraz posiada bardzo wiele korzyści. Nie jest przy tym trudny do zorganizowania, a jedyne czego wymaga to szybkiej…

Content Marketing — Czym jest, jak działa i jak go wdrażać?
||

Content Marketing — Czym jest, jak działa i jak go wdrażać?

Content marketing, czyli marketing treści to niezmiernie ważny typ strategii marketingowych. Polega on na przyciąganiu klienta i odbiorcy treścią, która jest przydatna i wartościowa. W obecnej dobie przerostu formy nad treścią, krzykliwych reklam i coraz bardziej wymagających klientów reklamowanie się ciekawymi treściami może być strzałem w 10. Ten spot reklamowy ma bardzo wiele korzyści i…

Czy rozdawanie ulotek i upominków reklamowych ma jeszcze sens?

Czy rozdawanie ulotek i upominków reklamowych ma jeszcze sens?

Chcąc skutecznie wypromować firmę, czy produkt, jako marketing owiec musisz stale dokonywać trudnych wyborów – z jakich narzędzi skorzystać, aby Twoje działania były skuteczne, aby spełniały zakładane cele marketingowe. Często korzysta się z różnego typu artykułów promocyjnych. Upominki reklamowe, darmowe próbki, gadżety i ulotki stale cieszą ogromną popularnością. Czy jednak są skuteczne? Jeśli tak, to…

Jak zarabiać online będąc artystą? 6 sprawdzonych sposobów
|

Jak zarabiać online będąc artystą? 6 sprawdzonych sposobów

Żyjemy w czasach ogromnych możliwości. Tradycyjne sposoby zarabiania pieniędzy nie są już normą społeczną, a my, aby się utrzymać, nie jesteśmy już zobligowani do codziennego podbijania karty w fabryce o 6 rano, czy pracy w biurze od 9 do 17. Praca zdalna daje również szerokie spektrum możliwości wszelkiego rodzaju twórcom i artystom, którzy mogą świadczyć…

Marketing relacji: dowiedz się jak skutecznie dbać o klientów!
|

Marketing relacji: dowiedz się jak skutecznie dbać o klientów!

Nowoczesne podejście do kwestii marketingu to przede wszystkim próba ciągłego nadążania nad zmieniającym się światem – w tym ciągłym biegu jedno pozostaje jednak niezmienne, najważniejszy powinien być zawsze klient, stąd niezwykle ważne jest zrozumienie idei marketingu relacji, będącego uniwersalnym i ponadczasowym standardem, o którym powinna pamiętać każda współczesna firma. Ewolucja w obszarze marketingu Obserwując i…

Niedziele bez handlu – dobry czy zły pomysł?
|

Niedziele bez handlu – dobry czy zły pomysł?

Od niedawna obowiązuje w Polsce zakaz handlu w niedziele. Na razie tylko w niektóre, ale z czasem zakaz ma objąć wszystkie niedziele w roku. Czy wprowadzenie tego zakazu było dobrym pomysłem? Zdania są podzielone. W większości krajów w Europie sklepy są w niedziele pozamykane. Polacy mieszkający za granicą twierdzą, że nikomu to nie przeszkadza i…